Blog
Rozesílání newsletterů přímo z vlastních webových stránek
Potřebujete kontaktovat své klienty na pravidelné báze? E-mail je pro to ideální nástroj a mnoho firem jej využívá. Rozesílejte svým klientům newsletter také.
Nerozesílejte masové emaily ze svého počítače. Nejenom že to zvyšuje šanci že email bude označen jako spam, ale taky to nepůsobí důvěryhodně když příjemce nevidí v kolonce příjemce svůj email, nebo naopak vidí těch příjemců nějak přespříliš.
Nemusíte platit zbytečně za rozesílání newsletterů mailkit-u či mailchimp-u. Od nás budete mít direct emailing včetně správy adresářů příjemců integrovaný přímo se svým webem.
Seznam funkcí, které náš systém pro hromadní smart emailing umí:
Newsletter je integrovaný s vašimi www stránkami nebo e-shopem
Správa adresátů a jejich kategorizované přihlašování a odhlašování
E-mailové adresy je možné sbírat přímo na webu pomocí dobrovolné registrace, dále je možné nové i staré příjemce spravovat ručně v administraci webu nebo použít import adresáře ve formátu CSV.
Import a export adresáře příjemců
Pro import můžete použit formát v kterém emialy exportuje thunderbird, pouze jej je potřeba převést do kódování UTF 8.
Pro práci s CSV soubory doporučuji Libre Office.
Do daného formátu exportuje emaily z adresáře Thunderbird.
Zde je zjednodušený formát souboru (zjednodušený soubor ke stažení zde, nebo vzorový soubor s kompletním výčtem sloupců) s postupem ve videu níže, jak emaily zkopírovat a vložit do CSV které pak budete importovat:
Emaily můžou být personalizované, například tak, že příjemce oslovíte jménem
Případně i jinými způsoby dle potřeby a vašich požadavků.
Automatické skloňování jména v oslovení
Oslovení skloňujeme automaticky do pátého pádu.
Nastavení času rozesílání
Newsletter si předpřipravíte a vyplníte čas, kdy chcete aby se newsletter začal rozesílat:
E-mailové šablony na míru
Vytvoříme vám šablony na míru, ale tak, aby se na minimálně 95% typech klientů emaily zobrazovali bez jakýchkoliv problémů.
Logy rozeslaných newsletterů
Stav rozeslání newsletterů můžete sledovat v administraci webu.
Automatické přidávání sledovacího Google Analytics kódu do všech prokliků z emailu, za účelem sledování vlivu emailové kampaně na provozu na webu
Každý kdo to myslí s newslettery vážně, potřebuje sledovat dopad kampaní. Zde je video s ukázkou jako toto propojení mailingu s Google Analytics funguje:
Bezpečné rozesílání e-mailů
Newslettery rozesíláme tak, aby emaily nebyli vyhodnocené servery které email přijímají jako spam. Otestovat to můžete kupříkladu odesláním emailu na Mail Tester. Zde je hodnocení našeho newsletteru:
Newslettery rozesílá systém samozřejmě dávkově, není dobrý nápad rozeslat třeba 40.000 emailů najednou.
Jednoduché odhlášení odběru newsletteru příjemcem
Pokud příjemce nechce newsletter přijímat, může se proklikem z newsletteru odhlásit z odběru
Možnost vybrat adresáty, který budou použiti jako testovací
A logicky tedy i možnost rozeslat newsletter jen na tyto testovací e-mail/y.
Pošlete svůj komentář