BLOG
Když doma hledáte nějakou věc kterou nutně potřebujete a nemůžete ji najít, je to frustrující. Stejně tak je pro návštěvníky vašeho webu frustrující, když nemůžou najít to co je zajímá. Jako majitel webu máte tři možné řešení jaké fulltextového vyhledávání na stránkách svým návštěvníkům poskytnete: Google vyhledávání (GCSE), MySQL fulltext, nebo pokročilý fulltext v ArtCMS. Na konci článku je šestiminutové video se sumarizací a s konkrétními ukázkami každého typu vyhledávání.
Zobrazit celý článek
Teplotní mapy (heat mapy)
Zajímá vás, co návštěvníci na vašich stránkách dělají? Jestli se dokážou zorientovat a kam vlastně klikají? Jak jsou vaše stránky účinné a co na nich můžete vylepšit? Jestli ano, tak tepelné mapy vám toho hodně napoví. Začneme pozvolna vysvětlením co jsou to tepelné mapy, k čemu slouží a co všechno se dá měřit. Podíváme sa na to, co se pak s těmito informacemi dá dělat a na závěr uvedu pár nástrojů.
Zobrazit celý článek
Kvalita obsahu, Google Panda a obsahové farmy (MFA)
12. 8. 2011 Google aplikoval svůj Panda algoritmus i na česky kladené dotazy. Klesla vám po tomto datu návštěvnost stránek, nebo naopak stoupla? Očekává se, že Panda update ovlivní výsledky vyhledávání u 6 - 9 % dotazů, které návštěvníci Google kladou. Zajímá vás, jak tento algoritmus pracuje a jak jej lze využít ve svůj prospěch?
Zobrazit celý článek
Vyhledávání je lepší, než sociální média
Facebook je internetem v internetu a neustále se o něm mluví. V Čechách si získal jenom za 3 roky 1/3 populace. Celosvětově má víc jak 600 miliónů uživatelů. Ale jako reklamní médium je vyhledávání (PPC, SEO) výhodnější.
Zobrazit celý článek
Řešení duplicit u webů a eshopů: redirect 301, rel="canonical" tag
Jak vyřešit to, že máte duplicitní obsah webu? Možnosti, jak se poprat s nechtěným dvojčetem a vlastní konkurencí v SEO naleznete v tomto článku. Redirect 301, rel="canonical" tag a další řešení.
Zobrazit celý článek
Jaký je ideální postup tvorby webové prezentace
Dozrál čas na zřízení nových webových stránek, nebo už je načase redesignovat ty staré? Možná dokonce plánujete spustit větší portál či e-shop. Je jedno, o jaký typ internetového projektu se jedná – postup jeho tvorby by měl být vždy podobný.
Tvorbu webu na míru můžeme přirovnat k stavbě domu dle individuálního projektu.
Zobrazit celý článek
Tvorbu webu na míru můžeme přirovnat k stavbě domu dle individuálního projektu.
Kvalitní fotografie a obrázky na webu prodávají
Návštěvníci vašich stránek, nebo eshopu nemají možnost vzít zboží do rukou a vyzkoušet si je. Nemají s vámi přímý kontakt a tudíž je ani nemůžete nijak přesvědčit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu slouží pouze obrázky, fotografie, videa a samozřejmě texty a popisky na vašem webu/eshopu.
Zobrazit celý článek
Google +1, krok k "sociálnímu" řazení výsledků
Google spustil novou službu +1 (zatím pro Ameriku), která svým sociálním faktorem pravděpodobně zamíchá s výsledky ve vyhledávání. Tlačítko +1 se začne dříve, nebo později objevovat i u nás a otevře další dveře do internetového světa reklamy a bojů o body.
Zobrazit celý článek
HTML validita webu a její (ne)důležitost
Není pěkné, když se někdo skrývá za HTML validitu nebo CSS validitu webu, jako za něco, na čem nesmírně záleží. Přijde mi to pouze jako výmluva pro odvedení pozornosti od skutečně důležitých věcí. Chápu, že když si někdo chce pořídit svůj první web, tak hledá informace a zajímá se také o validitu, ale webdesignové firmy by se za ní skrývat neměly. Co je například skutečně důležité pro webovou prezentaci přehledná navigace na webu - aby se návštěvník rychle zorientoval čitelnost a ...
Zobrazit celý článekCo je to konverzní poměr
Co je to konverzní poměr, jaké jsou typy konverzí, jak nastavit cíle konverzí a konverzní body - call to action. Co vám přinese správné nastavení konverzních cílů a jak z toho můžete těžit.
Zobrazit celý článek