BLOG

Ideální řešení fulltextového vyhledávání na webu nebo e‑shopu

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 4.9.2015

Když doma hledáte nějakou věc kterou nutně potřebujete a nemůžete ji najít, je to frustrující. Stejně tak je pro návštěvníky vašeho webu frustrující, když nemůžou najít to co je zajímá. Jako majitel webu máte tři možné řešení jaké fulltextového vyhledávání na stránkách svým návštěvníkům poskytnete: Google vyhledávání (GCSE), MySQL fulltext, nebo pokročilý fulltext v ArtCMS. Na konci článku je šestiminutové video se sumarizací a s konkrétními ukázkami každého typu vyhledávání.

Zobrazit celý článek

Teplotní mapy (heat mapy)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 19.5.2011

Zajímá vás, co návštěvníci na vašich stránkách dělají? Jestli se dokážou zorientovat a kam vlastně klikají? Jak jsou vaše stránky účinné a co na nich můžete vylepšit? Jestli ano, tak tepelné mapy vám toho hodně napoví. Začneme pozvolna vysvětlením co jsou to tepelné mapy, k čemu slouží a co všechno se dá měřit. Podíváme sa na to, co se pak s těmito informacemi dá dělat a na závěr uvedu pár nástrojů.

Zobrazit celý článek

Kvalita obsahu, Google Panda a obsahové farmy (MFA)

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 14.8.2011

12. 8. 2011 Google aplikoval svůj Panda algoritmus i na česky kladené dotazy. Klesla vám po tomto datu návštěvnost stránek, nebo naopak stoupla? Očekává se, že Panda update ovlivní výsledky vyhledávání u 6 - 9 % dotazů, které návštěvníci Google kladou. Zajímá vás, jak tento algoritmus pracuje a jak jej lze využít ve svůj prospěch?

Zobrazit celý článek

Vyhledávání je lepší, než sociální média

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 9.5.2011

Facebook je internetem v internetu a neustále se o něm mluví. V Čechách si získal jenom za 3 roky 1/3 populace. Celosvětově má víc jak 600 miliónů uživatelů. Ale jako reklamní médium je vyhledávání (PPC, SEO) výhodnější.

Zobrazit celý článek

Jaký je ideální postup tvorby webové prezentace

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 31.1.2014

Dozrál čas na zřízení nových webových stránek, nebo už je načase redesignovat ty staré? Možná dokonce plánujete spustit větší portál či e-shop. Je jedno, o jaký typ internetového projektu se jedná – postup jeho tvorby by měl být vždy podobný.
Tvorbu webu na míru můžeme přirovnat k stavbě domu dle individuálního projektu.

Zobrazit celý článek

Kvalitní fotografie a obrázky na webu prodávají

Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 30.3.2011

Návštěvníci vašich stránek, nebo eshopu nemají možnost vzít zboží do rukou a vyzkoušet si je. Nemají s vámi přímý kontakt a tudíž je ani nemůžete nijak přesvědčit, aby se stali vašimi zákazníky. K tomu slouží pouze obrázky, fotografie, videa a samozřejmě texty a popisky na vašem webu/eshopu.

Zobrazit celý článek

Google +1, krok k "sociálnímu" řazení výsledků

Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 1.4.2011

Google spustil novou službu +1 (zatím pro Ameriku), která svým sociálním faktorem pravděpodobně zamíchá s výsledky ve vyhledávání. Tlačítko +1 se začne dříve, nebo později objevovat i u nás a otevře další dveře do internetového světa reklamy a bojů o body.

Zobrazit celý článek

HTML validita webu a její (ne)důležitost

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 30.3.2011

Není pěkné, když se někdo skrývá za HTML validitu nebo CSS validitu webu, jako za něco, na čem nesmírně záleží. Přijde mi to pouze jako výmluva pro odvedení pozornosti od skutečně důležitých věcí. Chápu, že když si někdo chce pořídit svůj první web, tak hledá informace a zajímá se také o validitu, ale webdesignové firmy by se za ní skrývat neměly. Co je například skutečně důležité pro webovou prezentaci přehledná navigace na webu - aby se návštěvník rychle zorientoval čitelnost a ...

Zobrazit celý článek

Co je to konverzní poměr

Autor: Ján Forgáč, publikováno: 21.3.2011

Co je to konverzní poměr, jaké jsou typy konverzí, jak nastavit cíle konverzí a konverzní body - call to action. Co vám přinese správné nastavení konverzních cílů a jak z toho můžete těžit.

Zobrazit celý článek