Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 18.3.2011
Co je to Long Tail a jak ho získat. Vliv dlouhého ocasu klíčových slov na návratnost investic do optimalizace, větší návštěvnost stránek a jak s tím vším souvisí struktura webu.
Zobrazit celý článek
Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 21.2.2011
Základní postup optimalizace www stránek - SEO. Shrnutí základních předpokladů pro optimalizování vlastních stránek svépomocí. Na co se zaměřit a co je důležité - analýza klíčových slov, On Page a Off Page faktory.
Zobrazit celý článek
Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 28.2.2011
Zde naleznete základní informace o možnostech budování zpětných odkazů, jejich typech a vysvětlení pojmů - link building, link bait, link juice a jiné.
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 24.11.2011
Každý člověk by jistě rád zvýšil návštěvnost svých internetových stránek. Více návštěvníků zpravidla znamená více objednávek a tedy i zvýšení obratu a zisku. V tomto článku se podíváme hned na několik způsobů navýšení návštěvnosti. Je zvýšení návštěvnosti možné i zdarma? Ano ...
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 11.4.2011
Měření cílů například v Google Analytics (GA) a vizualizace cesty k cíli mají výhodu především v možnosti optimalizovat web a investice do reklamy k maximálním ziskům. Pokud správně nastavíte GA, získáte tak možnost zefektivnit a zkvalitnit provoz vašeho webu nebo eshopu a současně se díky tomu vyhnete investicím do reklamy, která by prodělávala.
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 8.6.2011
Na reklamu vynakládáme nemalé finanční prostředky. Chybami se člověk učí. Pokud ale nesledujeme jak výkonné jsou naše reklamní kampaně, pak ani nemůžeme vědět, že děláme při inzerování nějakou chybu. Internet je ideálním prostředím pro sledování účinnosti reklamy a přesné vyhodnocení návratnosti investic. Můžeme díky tomu maximalizovat účinek každé investované koruny.
Zobrazit celý článek
Autor: Zuzana Říhová, publikováno: 2.3.2011
Základní přehled o tom, jak zanalyzovat klíčová slova, pro která se rozhodnout, jaké nástroje pro analýzu KW použít a také praktický příklad vyhodnocování slov ze statistik.
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 10.9.2010
Google před nedávnem spustil novou službu Google Instant. Při psaní dotazu se neustále aktualizují výsledky vyhledávaní na základě toho, co Google předpokládá, že chcete napsat.
Tato funkce zatím není dostupná v české verzi, najdete ji například na www.google.com.
Google „instantní hledání“ má šetřit náš čas, ale je tomu doopravdy tak?
Výhodou, o které Google ve spojení s instantním hledáním mluví, je hlavně úspora času. Samozřejmě pokud se mu podaří uhodnout co chceme ...
Zobrazit celý článek
Autor: Ján Forgáč, publikováno: 10.9.2010
Hlavně proto, abychom mohli navázat osobnější vztah s každým, kdo zavítá na náš web, protože v komerční části webu na to není dostatek prostoru a ani by se to tam nehodilo.
Co v budoucnosti budete na našem blogu moci najít?
Některé ze zajímavých novinek z online světa - protože se velice rychle vyvíjí a stále je někde něco nového. Prostě jednou za čas vybereme něco, co podle nás stojí za zmínku. Budeme se věnovat tématům, kterými sa zabýváme i ve své práci: grafika, online i offline ...
Zobrazit celý článek